dd

GRY

czwartek, 25 września 2014

Podkład "Paese" Long Cover Fluid



Witajcie!

  Dzisiaj mam dla Was recenzję podkładu Paese. Kupiłam go za pośrednictwem Allegro. Czytałam sporo dobrego o tej firmie, więc chciałam go bardzo przetestować.
Wybrałam odcień 00 Porcelain.



 Producent obiecuje
  • podkład kryjący o przedłużonym działaniu
  • bogata kremowa konsystencja, która ma ujednolicić koloryt, oraz ukryć niedoskonałości
  • podkład ma nadać cerze świeży i promienny wygląd przez cały dzień
  • formuła bogata w  witaminy A, C, E, D-panthenol, oraz masło Shea
  • odżywia, nawilża oraz koi skórę.
                                                                  


           

                                                            
  Moje spostrzeżenia:

  • opakowanie jest szklane i solidne. Posiada łopatkę dołączoną do nakrętki, dzięki czemu łatwo wydobyć z niego podkład. 
  • ma bardzo fajną kremową konsystencję oraz ładny zapach, który  nie jest  zbyt intensywny                                                           
  • kolor jest bardzo jasny, wpadający w beż 
  • podkład kryje dość dobrze, ale niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze 
  • dobrze nawilża i nie podkreśla suchych skórek 
  • nie zapycha 
  • ładnie rozprowadza się zarówno pędzlem jak i palcami







 Niestety dalej będę poszukiwała ideału, gdyż trwałość niestety nie jest  zadowalająca. 
Ale pomimo tego Paese Long Cover Fluid wart jest wypróbowania.

   Testowałyście ten podkład, a może u Was trzyma się lepiej na buźce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz