dd

GRY

sobota, 29 listopada 2014

Podkład Pierre Rene Advanced Lift - recenzja



Witajcie!


Podkład Pierre Rene Advanced Lift kupiłam z czystej ciekawości, długo zastanawiałam się czy nie wybrać jego poprzednika Skin Balance, który zebrał tak wiele pozytywnych opinii.  Ale ze wzgledu na moją sucha skórę wybrałam ten, o działaniu liftingującym i nawilżającym. W końcu idzie zima, a moja sucha skóra potrzebuje czegoś specjalnego w  tym czasie.




Kolor 02 Champagne
Cena - 23,50 zł


Podkład dostępny jest w  6 kolorach. 
Odcień, który wybrałam zawiera żółte tony, więc powinien się sprawdzić u osób posiadających wszelkie zaczerwienienia, ale niestety do końca tak nie jest. 
Jego konsystencja jest bardzo lekka i niestety nie jest w  stanie przykryć większych niedoskonałości. 

Zestawiłam Wam niżej, dla porównania kolor podkładu Paese Long Cover Fluid, który radzi sobie zdecydowanie lepiej z tuszowaniem zaczerwienień.



Informacje producenta:

  • fluid liftingujący, dający natychmiastowy efekt odmłodzenia
  • podkład zawiera PHYTOSQUALANE - wzmacniający naturalną barierę ochronną skóry
  • zawiera ekstrakty roślinne, które pełnią funkcję naturalnego BOTOKSU
  • zawiera witaminy A, E i PP, które poprawiaja jędrność i gęstość skóry
  • posiada SPF 15
  • nie zawiera w swoim składzie parabenów

 Moja opinia:

  •  podkład jest "zapakowany" w bardzo ładną i wygodna szklaną buteleczkę z dozownikiem, który działa bez zarzutu
  •  bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, nie podkreśla suchych skórek co jest jego zdecydowanym plusem
  •  jego krycie nie jest zbyt wielkie i posiadaczki cer z rozszerzonymi naczynkami, nie będą zadowolone  z efektu końcowego, gdyż nie pomaga nawet nakładanie kolejnych warstw
  • twarz po aplikacji wygląda bardzo ładnie, jest rozświetlona i nawilżona 
  • nie zapycha skóry 
  • podkład ma bardzo ładny zapach


Podsumowując, spodziewałam się lepszego krycia, ale ogólnie wypada całkiem dobrze, jeśli chodzi o jego właściwości. Na pewno nie uzyskamy tym podkładem efektu maski, więc polecam go wypróbować osobom o suchej skórze, ale z niewielką ilością "niespodzianek", czy zaczerwienień na twarzy. Niestety podkład ten nie trzyma się na twarzy zbyt długo i potrzebne są poprawki w  ciągu dnia.


Testowałyście Pierre Rene Advanced Lift , jakie są Wasze opinie?

2 komentarze: