dd

GRY

niedziela, 16 listopada 2014

Pędzelki Glam Brush i Ali



Witajcie!

  Dzisiaj post o pędzelkach które niedawno zakupiłam. Jest ich wprawdzie niewiele, ale są naprawdę warte uwagi. Mowa o pędzelkach Glam Brush od Hani Knopińskiej - Grzenkowicz.
  Na chwilę obecną zakupiłam tylko dwa, które mają mi posłużyć do rozcierania. Oprócz tych,  skusiłam się na trzy  pędzelki od firmy Ali. Chciałam je przetestować z racji tego, że były bardzo tanie, a wyglądały całkiem dobrze.




Pędzelki Glam Brush :
  • trzonek wykonany  z drewna
  • naturalne włosie kozy
  • napis na trzonku nie zmywa się
  • pędzelki wykonane są bardzo solidnie 
  • bardzo przystępna cena w stosunku do jakości

  Zakupiłam pędzelki o numerach O2 oraz O4. Oba służą do rozcierania.
 Pędzelek O2 jest dłuższy, a jego włosie na końcu jest  sztywne, rzadsze co  daje  bardzo subtelny efekt rozcierania, jest idealny do wykończenia makijażu oczu.
 Natomiast O4 jest krótszy i nim możemy zarówno położyć cień na  całej powiece jak i rozetrzeć zewnętrzną część oka. Tym pędzelkiem zrobimy mocniejszą mgiełkę na oku. Oba pędzelki są świetne i bardzo je polecam. Na pewno niedługo skuszę się na więcej egzemplarzy.




  
Pędzelki od firmy Ali:

  • włosie syntetyczne
  • trzonek z drewna
  • mięciutkie włosie

Pędzelki  te zakupiłam na Allegro. Są to dwa: Concealer Brush i jeden Angled Brow Brush. Pierwsze świetnie nadają się do rozprowadzania korektora jak i nakładania cieni. Bardzo ładnie nabierają pigment,  gdyż są mięciutkie. Pędzelek skośny moim zdaniem niestety nie nadaje się do brwi, gdyż jest zbyt mały i jego włosie jest za śliskie, ale to może być sprawa indywidualna, gdyż ja mam akurat bardzo mało włosków i potrzebuję cieńszego i bardziej precyzyjnego pędzelka. Polecam go do podkreślania dolnej powieki. Tam sprawdzi się dużo lepiej.
  Za tą cenę warto je kupić, szczególnie polecam osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz