dd

GRY

niedziela, 23 listopada 2014

Haul kosmetyczny - Listopad



Witajcie!


Dzisiaj mam dla Was mały haul zakupowy. 

Ostatnio wpadła mi w łapki w7 In The Nude, która jest duplikatem  dużo droższej paletki Urban Decay Naked 3. Po przeczytaniu  recenzji kilku dziewczyn, również  postanowiłam ją zakupić. Tym bardziej, że znalazła się ona w  asortymencie jednej z Aptek w mojej okolicy i można ją było zobaczyć na żywo.










Następny jest płyn do
demakijażu z firmy Ziaja - uniwersalny, ciekawe czy będzie ładnie zmywał makijaż i czy pobije mój poprzedni produkt z bebeauty ( recenzja tutaj).






Zakupiłam również krem do prostowania włosów Loreal Paris Studio Silk&Gloss. Mój poprzedni już prawie się skończył, więc pora na przetestowanie czegoś nowego, co sprawi że moje włoski będą piękne i lśniące.Przynajmniej mam taką nadzieję.








   Ostatnią moją nowością kosmetyczną będzie podkład Pierre Rene Advanced Lift, o bardzo ładnym kolorku, w sam raz dla mojej jasnej karnacji. Zobaczymy jak się sprawdzi na mojej buźce.





Za jakiś czas na pewno pojawią się recenzje powyżej zakupionych kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz