dd

GRY

sobota, 6 lutego 2016

Makijaż karnawałowy na konkurs

Witajcie!


Około 3 tygodnie temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Glazel - wyspa Lublin.
    Wykonałam dość kolorowy i precyzyjny makijaż, dzięki któremu udało mi się wygrać. Byłam niesamowicie zaskoczona,  gdy przeczytałam swoje imię w poście, w którym zostały ogłoszone wyniki :)
Jest to mój pierwszy konkurs makijażowy, w którym zdobyłam pierwsze miejsce.

  Wygląda na to, że warto próbować!






Tutaj , makijaż w świetle dziennym bez żadnych filtrów.




Użyte kosmetyki :

Oczy

Paletka - w7 In The Nude
 Paletka  -77 cieni - Oumeidie
Tusz do rzęs - Clinique 01 Black
Eyeliner - Wibo
Inglot - Duraline
Złote dżety
Korektor -  e.l.f Maximum Coverage Concealer
Rzęsy - Shilina 3004


Brwi

Kredka - Astor 
Cień w kremie - Maybelline color Tattoo


Twarz

Podkład - Revlon Colorstay
Puder - Ecocera - fixer ryżowy
Bronzer - Bahama mama
Róż - Make up Revolution
Rozświetlacz - Naked


Usta

Manhattan - Colour Splash Liquid 54L So Paris!



Jak Wam się podoba taka propozycja na karnawał?




3 komentarze: