dd

GRY

niedziela, 2 listopada 2014

Calvin Klein one



Witajcie!

Tym razem będzie kosmetycznie. Mowa o wodzie perfumowanej Calvin Klein one, dla kobiet i mężczyzn (unisex) tak bardzo znanej i lubianej.










Niestety nie jest to dosłownie moja perfuma, tylko mojego męża, ale pokusiłam się ją wypróbować z racji tego, że zawsze uwielbiałam męskie zapachy. Oczywiście nie używałam ich na sobie, ale Calvin Klein one jest pierwszym, z  którego w  końcu mogłam skorzystać.
Zapach, jak dla mnie jest cudowny, szczególnie na zimę. Wystarczy naprawdę mała ilość, gdyż utrzymuje się bardzo długo, zarówno na ciele jak i na ubraniach.


 Nuty zapachowe:
  • nuta głowy- bergamotka, cytryna,mandarynka
  • nuta serca - jaśmin, konwalia,róża,kosaciec florencki
  • nuta bazy - cedr, sandałowiec, ambra,mąkla tarniowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz