dd

GRY

niedziela, 31 maja 2015

Haul zakupowy - Maj




Witajcie!


Dzisiaj zapraszam do obejrzenia sporej dawki zdjęć, nowych kolorowych żeli do paznokci, które ostatnio zakupiłam.  


 Wszystkie kolory zostały zamówione w sklepie: www.modenanails.pl






















Termo Gel dostałam jako gratis od firmy Moden Nails.




 Jest to bardzo ciemna zieleń, która pod wpływem ciepła zmienia się w jaśniejszy odcień.




 Zamówiłam jeszcze dwa lakiery hybrydowe w kolorze żółtym i zielonym, gdyż nie posiadam jeszcze takich odcieni w swojej kolekcji.



 Jak Wam się podobają kolorki? Mam nadzieję, że lato w końcu  zawita do nas na stałe i będzie można szaleć z pazurkami :)

2 komentarze:

  1. Super kolirki😊 Ja tez pracuje na żelach z modeny:) Fajnie, że pokazujesz kolorki mogę popatrzeć jak wyglądają w rzeczywistości! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. A Tobie jak pracuje się na produktach Modeny? Jesteś zadowolona tak jak ja?

      Usuń