dd

GRY

piątek, 6 listopada 2015

Propozycje makijażu na Halloween


Witajcie!


   Tegoroczny Halloween już za nami, więc chciałabym przedstawić kilka propozycji, które udało mi się wykonać w tym roku. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz zapoznania się z kosmetykami jakie użyłam do poszczególnych stylizacji.




Anime Doll









Do tej stylizacji użyłam paletki Imagic Professional Cosmetics 12 Flash Color Case, która jest świetnie napigmentowana i idealnie nadaje się do tego typu makijaży.  





Lalka Annabelle





Makijaż ten powstał rok temu na potrzeby konkursu, w którym brałam udział.



Sugar Skull






Do makijażu Sugar Skull użyłam mrównież paletki 12 Flash Color oraz niektóre elementy malowałam czarnym eyelinerem Essence.




Rana postrzałowa





 Do ostatniej stylizacji użyłam cieni w kolorze fioletu, ranę postrzałową zrobiłam za pomocą zwykłego kleju biurowego, chusteczki higenicznej, cieni do powiek, którymi zrobiłam zasinienia, czarnego eyelinera oraz sztucznej krwi. 

Efekt końcowy jest całkiem fajny i realistyczny,  zainspirowałam się tutaj filmem @Redlipstickmonster.


Podobają się Wam moje tegoroczne propozycje? 
Już nie mogę się doczekać następnego roku :)

2 komentarze: