dd

GRY

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Makijaż sylwestrowy Patrycji

Witajcie!


  W Sylwestra  miałam okazje malować Patrycję, która chciała wyglądać troszkę poważniej, więc zaproponowałam jej smoky eyes. Ze wzgledu na to że klientka nie lubi kolorowych makijaży, więc postawiłam na czerń, brąz i szarość , a w wewnętrznym kąciku dodałam odrobinę srebrnego brokatu.
Usta postanowiłam pokryć jedynie błyszczykiem w odcieniu delikatnego różu.


                                                                   









Użyte kosmetyki:

Oczy:

Czarny Cień w kremie - Aqua Cream Waterproof
Make up For Ever
Czarna kredka - Waterproof Eyeliner Pencil Make up For Ever
Paleta cieni -  Playboy
Paleta cieni - Make up Revolution Redemption Palette Essential Mattes
Srebrny brokat - Make up For Ever Glitters #2
Tusz - Smoky Extravagant Make up For Ever

Twarz:

Podkład - Revlon 151 Buff
Korektor - E. L. F. Maximum Coverage
Róż - Make up Revolution Ultra Blush Palette Hot Spice
Bronzer - Bahama Mama
Rozświetlacz - Naked

Usta:

Błyszczyk - Seventeen

Brwi:

Cień w kremie - Maybelline Color Tattoo 40-permanent taupe
Kredka - Astor

Utrwalacz makijażu:

Make up Revolution - Pro Fix - Amazing Makeup Fixing Spray



2 komentarze: