dd

GRY

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Makijaż Sylwestrowy ze złotym akcentem



Witajcie!


  Sylwester już wprawdzie za nami, ale sezon na szalone makijaże jeszcze się nie skończył, więc wrzucam zdjęcia mojej tegorocznej propozycji. 
  Do wykonania make-upu użyłam złotego cienia Maybelline , który pięknie podkreślił moje niebieskie oczy oraz kilku odcieni brązu.

 Nie mogłam również ominąć mojej ulubionej czarnej kreski na powiece, oraz ładnie podkreślonych brwi.







             




Użyte kosmetyki:

Oko:

Cień w kremie - Maybelline Color Tattoo 75-24 Gold
Paleta cieni - w7 In The Nude
Paletka Cieni - Make up Revolution - Redemption Palette Essential Mattes
Eyeliner - Catrice Liquid Liner Waterproof 010 Don't Leave Me

Brwi:

Kredka brązowa - Eyebrow pencil Astor
Cień w kremie - Maybellin Color Tattoo 40-permanent Taupe
Korektor - E.L.F Maximum Coverage

Rzęsy:

Tusz - Avon Big Darling Volume Mascara
Sztuczne rzęsy

Jak Wam się podoba takie "złote" oczko?
Niedługo pojawi się jeszcze jedna propozycja makijażu karnawałowego.


2 komentarze: