dd

GRY

niedziela, 11 stycznia 2015

Haul kosmetyczny - Styczeń 2015



Witajcie!


 Ostatnio potrzebowałam kilku rzeczy do zdobień paznokci i zakupiłam je  ze strony www.banggood.com.

Wybrałam farbki Oumaxi o przepięknych kolorach, oraz zestaw pędzelków do zdobień
Za przesyłkę zapłaciłam około 1e, więc na prawdę bardzo malutko. Jedyny minus był taki, że na wybrane rzeczy musiałam czekać dość długo (ponad 20 dni).  






Farbki Oumaxi są bardzo dobrze napigmentowane, co widać już na pierwszy rzut oka. 
Zestaw składa się z 12 kolorów, każdy po 12 ml. 
Zapłaciłam za nie 6 e. 
W zestawie z farbkami dołączona była jeszcze specjalna miseczka służąca do mieszania, oraz 2 pędzelki.




Ten zestaw pędzelków składa się z 13 sztuk, różowy zakupiłam osobno. 
Za całość zapłaciłam 2e, więc na prawdę groszowe sprawy, a pędzelki są całkiem dobrej jakości. 
Wiele razy widziałam je na innych blogach, więc ja też postanowiłam zamówić i wypróbować.

Niedługo pojawią się na pewno  jakieś testy na paznokciach, przy użyciu tych nowości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz