dd

GRY

czwartek, 22 stycznia 2015

Makijaż dzienny krok po kroku



Witajcie!


Ostatnio pokazywałam na blogu  makijaże wieczorowe, teraz kolej na coś "lżejszego". Tym razem zrobiłam makijaż dzienny krok po kroku. Użyłam do niego brązowych, bordowych oraz złotych cieni. Uwielbiam mocne kreski na powiekach, ale tym razem chciałam postawić na delikatny look, więc zupełnie  z nich zrezygnowałam. Nie założyłam również sztucznych rzęs, aby  make-up wyglądał bardzo naturalnie.







  • Na całą powiekę nakładamy jasny beżowy cień, później czarną kredką robimy kreskę i rozcieramy ją ciemno brązowym cieniem




  • Następnie na roztarty brązowy cień nakładamy bordo i ładnie "blendujemy", aby kolorki się razem połączyły. W wewnętrznym kąciku nakładamy żółto-złoty cień



  • Na dolnej powiece nakładamy cienkim pędzelkiem czarny cień




  • Na ten sam pędzelek nakładamy bordowy cień i rozcieramy dolna powiekę




  • Na koniec tuszujemy rzęsy










Użyte kosmetyki:

Twarz
Podkład - Pierre Rene Advanced Lift
Puder - Ingrid Cosmetics
Bronzer - Ingrid Cosmetics
Róż - Essence
Rozświetlacz - Sally Hansen

 Oczy
Baza pod cienie - I Love Stage Essence
Paletka Pretty Pink
Tusz do rzęs - Astor Mascara Volume Definer
Czarna kredka - The Body Shop

Usta
Konturówka - Pierre Rene
Manhattan Soft Mat Lipcream

Brwi
Mayebelline - Color Tattoo 40-Permanent Taupe
Kredka Astor


Mam nadzieję że podoba Wam się taki pictorial :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz